nu när lille M sover, men inte då… istället så sitter jag framför datorn. Och det kommer att resultera i en väääldigt trött mamma i natt. Men men det gör inget, för så fort man ser hans lilla smil så smälter man och glömmer helt bort att man nyss var så så så trött ;).

Haft en riktig mys dag med lilla familjen min idag, underbart!

Fick först en snabbvisit av Mamma och Arne på morgonen som ville pussa på lillle M då de lixs var i stan.

Sen tog vi en sväng ut på strömpilen  under förmiddagen, där det visst följde med en klänning hem från, jag som ABSOLUT INTE skulle handla nåt 😉 följt av en tur ut på babyproffsen och D&D.

Vi hade haft turen att få oss ett presentkort på babyproffsen. Hittade mycket att handla på babyproffsen, och efter lite överläggande så hade vi valt ut vad som skulle få följa med hem och vips så var presentkortet upphandlat. TACK, mycket välkommen present var det. Sen så av nån konstig anledning så följde även ett linne med hem från D&D 😉

Sen hem och gömma sig inomhus lagom tills dess att regnet och blåsten tog över utomhus, huvva inte trevligt väder ute nu och det ska visst vara så fram till nästa helg. SUCK vilken bra början på Juni…

Även hunnit med att se en film här på kvällen medans lillen legat på bredvid och tittat i taket innan han tillslut somnade, och som sagt var så har jag nu hamnat här framför datorn.

Suttit och funderat idag, ska verkligen försöka att ta tag i att fota igen. Var alldeles för länge sen som min älskade fina OM1 Olympus fick komma ut på lite äventyr, senaste året har den mest fått stå i hyllan och bara vara fin och samla damm. :S. Så nu gäller det bara att ta mig iväg och inhandla lite film.

Lär ju knappast ha svårt att hitta nåt att fota… Lille M har ju redan fyllt både telefonens och systemkamerans minneskort :).

Ne kanske skulle ta mig själv i kragen och leda mig till sängen och sluta mina ögon en liten stund innan Mr vaknar igen och är hungrig.

