Så börjar midsommarhelgen gå mot sitt slut, har varit en mycket lugn och skön helg!

Midsommar aftonen tillbringades ute i Grundbäck med Fredriks bror med familj. Vi grillade… äntligen, vad jag har längtat efter det och nu äntligen så fick jag det. Spelade lite kubb och bara hade det gott!

Mr M var midsommarfin och sköte sig rätt så bra, han hade dock problem med att sova. Tror att han sov 1- 1,5 timme sammanlagt från 15 tiden till 01 tiden så han var lite övertrött där på slutet, men sova skulle han inte. Men tillslut så! All denna vakentid resulterade i att vi fick oss en sovmorgon, och inte en liten sovmorgon heller ;). Trodde jag såg fel på klockan när den visade 09:30!!

Midsommar dagen fortsatte i samma lugna tempo, en lång skön promenad “broarna runt” när vi vaknat. Väl hemma igen så bjöd vi in oss själva på kaffe ute i Stöcke, mycket trevligt. Efter kaffe flyttade vi oss ut i solen och jag lyckades få mig en inte så snygg “bonn bränna” så går det när man inte varit ute i solen nå ;).

Idag söndag så är det vi som bjuder på fika. Ska bli roligt att JB och Helena kommer förbi, har som blivit lite tid att ses nu på sistone. Och snart så åker de iväg för sommaren, härligt för dom men de kommer vara saknade !

Är väl bäst att jag tar tag i fikat så det blir färdigt innan gästerna kommer 😀

20120624-124309.jpg

20120624-124350.jpg

