Jahapp då var man hemma igen efter en vecka i stugan, trots att det är skönt att vara i stugan och bara vara så ligger det verkligen något i talesättet borta bra men hemma bäst. Skönt att vara hemma igen i vår lilla super duper varma lägenhet ( det där med värmen inomhus på mellan 25-35 grader hade jag dock hellre varit utan.)

Har hunnit med att fixa lilla stugan nu medans vi varit borta, som ni kanske redan sett i förra inlägget ;). Så nästa tur så blir det att premiär sova där ute, MYS!

Vädret har ju varit allt annat än stadigt … regn moln lite sol… en massa regn och lite moln osv…. Men igår när vi tog vårt pick och pack från stugan så lyste solen så vackert på himlen… Och inte var det sämre i Umeå, även här så lyste den gula bollen på himlen. Hoppas det håller sig framme ett bra tag nu.

Idag så drog jag och lille M ut till parken och drog lite parkhäng med mammi Sara och hennes lilla E, väldigt trevligt! Blev några timmar med surr i solen där diverse världsproblem löstes ;), röstar för en repris inom kort! Har idag även fått en något svag rosa röd färg på kroppen, hoppas den ändras till en vacker brun färg inom de närmaste dagarna. Skulle verkligen behöva lite färg på min bleka hy.

Morgondagen ska enligt yr.no även den vara solig och vacker, så vi får se vad vi hittar på för roligheter att dryfta oss med då. Kanske bättrar jag på den rosa röda färgen. 😉

see ya later nu ropar soffan på mig.

