Okey jag vet det är en något konstig titel på detta blogg inlägg,men om ni orkar läsa vidare och förbi allt mitt dravel så kommer ni att förstå varför ;).

Blev en tidig morgon idag (igen). Men vad gör det när man nu tittar ut och ser den klarblå himlen och inser att det faktiskt kommer att vara varmt och soligt även idag, weheeey! Att jag sen lyckades bränna mig igår på vaden gör ju saken lite tråkigare, blir lång byxor idag iallafall… men men så är det ibland. Det mest irriterande av det hela är att det bara är på vänster utsida av vaden som jag lyckats få för mycket sol på, tycker att det borde blivit för mycket sol på fler delar av kroppen men icket då. Hur som så ska jag njuta av solen och sommaren idag!

Denna tidiga revelj som var idag har gjort att jag hunnit rumla runt på nätet och kollat bloggar och andra intressant sidor, och det var då jag “sprang” på det här underbart roliga/intressanta konceptet Lampbrella undertecknat designern Mikhail Belyaev.

Det är helt enkelt ett paraply som ska sitta på tex lyktstolpar och liknande. Konstruktionen innehåller en regn och rörelsesensor som ska sitta i själva stolpen av gatlyktan, den känner då av när det regnar och öppnar upp paraplyet. Det är en smart integration av en gatlampa och paraply tycker jag.

Ne nu surfar jag vidare en stund till så ses vi nån annan dag.

