Händer inte så mycket just nu, så därför blir det lite längre mellan uppdateringarna här på bloggen. Varit konstant dåligt väder hela veckan, molnigt grått och regnigt. Och det vädret främjar inte direkt till aktiviteter, så det har varit lugna dagar. Vilket ibland kan vara skönt!

Måndagen innehöll rabarberpaj fika med goda vänner som jag skrev i tidigare blogg inlägg.

Tisdagen så var det dags för BVC med lille M. Han är nu 58,8 cm lång och 5200 g tung. Växer så det knakar gör han våran älskling.

Onsdagen så blev det ett trevligt besök på Teg, där vi fick ost, kex och massa annat gott. Fick även med oss hem en påse med trattkantareller, MUMS!!!

Och idag så trotsade vi vädret och gick ut på promenad. Kom ett litet sommarregn där i början av promenaden men lagom tills dess att vi promenerat färdigt så tittade faktiskt solen fram mellan molnen :D. Blev en lång promenad idag på ca: 1,5 mil sammanlagt så jag lär väl ha träningsvärk imorgon, har inte gått så långt på typ ett år. Så nu är jag värd att bara sitta med fötterna i högläge hela kvällen ( iaf enligt mig 😉 ) medans jag glor på tvn.

… det var en kort uppdatering om veckans göromål 🙂

På tal om att sitta/lata sig vs. gå/aktivera sig så ska jag verkligen se till att komma igång och röra på mig igen, vet att jag mår bättre av det på alla plan. Mindre ont i kroppen och piggare…

Så nu är det sagt, bara att göra verklighet av det då! Fast ikväll så ska jag njuta av att göra ingenting, har sen faktiskt rört på mig idag så att det är legitimt att inte göra mer  ;).

