Har varit i stugan och myst vilket gjort att det varit väldigt länge sen det blev nån uppdatering här 😀

Varit några turer på motorveckan och tittat på Snygga bilar och även varit ut på galej med vänner.

Verkligen haft det super. Träffat gamla vänner och pratat om allt roligt som vi gjort, och om framtiden. Underbart att ha vänner som dom! Det spelar ingen roll när man pratade sist, så känns det ändå som det bara var timmar sen man sågs när man väl ses 😀

Har även ätit gott ( grillat VARJE dag ) och bastat. Har länge varit lite motståndare till det där bastandet, eller själva bastandet har väl jag tyckt varit okej. Men det där förbaskade badandet i kallvatten , huvva… Men jag måste ju faktiskt säga att det var inte se farligt, det var faktiskt rätt så trevligt.

Nu är vi hemma iaf, borta bra men hemma bäst! ( en stund iaf ).

Ska se om jag lyckas få till det att lägga upp nå bilder från våran stugvistelse inom överskådlig tid, finns tyvärr lite bilder då jag totalt glömde bort att fota, men nån bild kanske jag kan hitta att publicera. Så håll korkgluggarna öppna så kanske ni få se nå bilder snart 😉

