Efter att ha gjort lite små ärenden på morgonkvisten så tog vi vagn, bäbis och en väska med lite matnyttigt och drog ut till en park för att njuta av solen. Tyvärr så ville inte solen lysa klart, utan den gömde sig bakom ett mindre roligt täcke av moln. Så det blev en kort tur i parken för att sen gå hem igen, men härligt var det iallafall.

Resten av dagen har gått i långsam lunk. Soffhäng och tittat på när våra handbolls herrar tog silver, eller rättare sagt Fredrik såg det medans jag och “meffe” tog oss en liten nap… Hihi.

Nu sitter vi och ser på avslutningen av OS på SVT1, vad ska man se på nu då ? Har ju varit sport att se på tv nu så länge att det kommer bli tomt. Först hockey och så ett litet uppehåll till EM i fotboll starta, och sen så ett kort kort uppehåll innan OS starta. En riktigt trevlig avslutning sv OS har London fått till.

Borde nog sova snart då jag imorgon bitti har Boot Camp igen, dags för att få ont i de muskler jag inte trodde fanns, och även i de jag trodde jag redan hade ;).

20120813-004254.jpg

20120813-004417.jpg

