Varför ska det vara så förbennat svårt i denna stad att hitta sig en lägenhet… Allt jag/vi begär att hitta är en större trea helst fyra som inte ruinerar oss, eller kanske inte allt jag begär… den ska ju inte ligga var som helst heller utan det ska ju vara nånstans vi trivs.

Hur som, det verkar fasen sitta i sirapen att hitta sig något sådant boende… Gaahhh blir så frustrerad av detta sökande, väntande och letande. Och nej vill inte köpa, eller inte vill är nog fel ordval. Det korrekta ordvalet är nog att jag kan/vill inte betala det de skulle kosta att göra just det. Förstår inte vad som gör att de kan ta såndana fruktansvärda priser i den här stan!!??

Ne slut på klagosången…

Var nöjd med allt som livet ger. Och allting som du kring dig ser
Glöm bort bekymmer, sorger och besvär. Var glad och nöjd för vet du vad.
En Björntjänst gör ju ingen glad,var nöjd med livet som vi lever här… 🙂

Bjöd tjejerna på lunch igår, våfflor… Mumsfilibaba var det och riktigt trevligt. Idag så har jag bakat lite och sent sprungit på Strömspilen, var upp en kortis på busplaneten med herrn så han fick en liten paus från shoppingen och lite mat i magen. Och imorgon så blir det ett besök ut till Teg igen, börjar nästan vara en vana det där får se om vi fortsätter med den… :). Nu ska jag iallafall njuta av kvällen innan det är dags att skalla kudden några timmar.

 

