Somnade igår med en GRYM huvudvärk och vaknade med samma huvudvärk i morse, inte riktigt så man vill att en dag ska börja. Men man få ju ta och göra det bästa av saken iallafall en sån här dag, så jag trotsade smärtan och vispade ihop dumlefluffet jag förberedde igår kväll och spritsade sen ut det på mina cupcakes. Sen så blev det dumlecupcakes till frukost, kanske inte hjälpte så mycket mot huvudvärken men gott var det! ;).

Efter det så skulle jag passa på att vila emedans Memphis tog morgonluren sin, men icket då… Så fort jag hade lagt upp mina ben så vakna herrn. Så kan det vara ibland.

Huvudvärken lugna ner sig utmed dagen så då drog jag ut på Teg och ÖF så att M skulle få se nåt annat än lägenhetens väggar, och idag var han till och med vaken hela sångstunden ;). Verkar som han uppskattar de timmarna vi är där, om inte annat så sover han gott om kvällarna de gånger vi varit iväg på nå sånt bus.

 

20121010-164445.jpg

