Har legat klubbad i en grym förkylning några dagar nu, inte härligt när man samtidigt har en liten duracellkanin här hemma att passa 😉 Han må vara söt men när man inte är på topp så blir det lite tufft. Tur iaf att han inte åkt  på förkylningen ändå, än så länge iaf. Håller alla fingrar å tår för att det så ska förbli!

Ikväll så kände jag mig tillslut någorlunda frisk så då tog jag mig en liten tur ut på stan och tittade på umemodellens modevisning, riktigt intressant och skönt att få lite egen tid var det. 😀

Nu sitter jag här med en liten som inte alls vill sova… Missade sin powernap här ikväll å vips så vill man inte alls sova. Gullunge men det skulle inte göra nå om han knoppade in snart så även mamma och pappa fick sussa  lite… Så hallå John Blund where ever you are, du behövs på Ankargränd!

