Mr kvällspigg höll oss vakna till just efter ett i natt… Och då trodde ju mamma såklart att hon skulle få sovmorgon. Men icket utan han höll på sin nya rutin, som är att vakna mellan 5-7 på morgonen. Saknar den tiden då han sov på morgonen, var ju perfekt då jag verkligen inte är morgonpigg! Iallafall så gjorde vi morgon nån gång där vid 6 i morse *gäsp*, men jag kan ju lova att imorgon när vi ska ut på Teg och bebiscafeet på morgonen så kommer han sussa som godast där vid niotiden. :/

Nu när jag blivit frisk efter förkylningen från hell!! så bestämde vi oss ( eller jag bestämde 😉 ) för att hitta på nå kul idag. Så efter lite funderande hit och dit så drog vi ut till Ersboda, och deras öppna förskola på eftermiddagen. Var riktigt trevligt och bra med folk. Fanns många rum för de små att busa runt i som säkert lille herrn kommer att tycka är kul när han blir lite äldre. Idag satt han mest och titta med stora ögon, förutom när han visade sitt humör när mamma hade invändingar om vad man har en maracas till. Han ansåg den passade utmärkt att dregla och bita på medans jag tyckte vi skulle skaka på den ;), men jag fick snabbt ge mig.

Varför har den lille prinsen fått mitt temperament…. Hade ju hoppats att han skulle slippa det. Framför allt hade jag hoppats att jag skulle slippa diskutera med en hormonstinn tonåring om x antal år med samma temperament som jag, ni hör ju vilken dålig kombo det kommer bli ;).

Glömde ju så klart att ta med kameran, tog inte ens nån bild med telen… Vad är det med mig egentligen gick ju aldrig utanför dörren utan kameran förr, nu så glömmer jag den titt som tätt. Jaja inte mycket att göra åt det, viktigast är ju att vi hade skoj. Och det hade vi, det var till och med så skoj så att herrn inte kunde/ville/hade ro att somna. Men oj vilken trött kille jag hade när vi började att packa ihop för att fara hem, hann bara sätta ner herrn i babyskyddet så hade han somna innan vi var utanför dörrarna.

Nu är det bara att hoppas att det blir en powernap ikväll, och sen att sova sött någorlunda tidigt så även jag får sova …

