Jahapp i morse åkte stora kärleken till huvudstaden för att jobba och kommer inte hem förrän imorgon eftermiddag… Inte allls skoj tycker jag, och Memphis håller med mig! Men det är roligt för Fredrik att få fara på dessa möten, så får glädjas för han skull.

Lilltrollet här hemma har varit lite halvgrinig hela dagen, nästan så man tror han vet att pappa kommer vara borta längre än vanligt… Blev iaf nöjd när han fick höra pappas röst i telefon via högtalare funktionen ;).

Annars har vi inte gjort mycket idag, jag gick länge runt i min ROSA onepice och låtsade att det var söndag. Söndags lunken den bästa är, då man bara njuter av att vara…
Efter lite övertalning från mig själv så drog jag på mig lite finare kläder och drog ut på affären för att inhandla lite mat till hushållet. Men snart så åker onepiecen på igen för lite kvällsmys innan sänggång i väntan på att morgondagen ska komma och lika så F.

Vi har under de senaste dagarna brottats med ett beslut, Ja eller Nej och tillslut så efter mycket övervägande så sa vi JA, nu är det bara att hoppas att det kommer kännas rätt sen när det väl kommer till kritan så att säga. Just nu så känns det som ett klokt beslut, men frågar du mig om en timme så kanske jag säger nå helt annat… Väger mycket fram och tillbaka om det var ett bra eller dåligt beslut, men som sagt var det kommer att visa sig inom kort.

Tror det kommer bli bra! ( Tron kan ju försätta berg, så det är bara att se till att tro så blir det här toppen 😉 )

