Blev en sväng till stugan i onsdags för att sen på torsdag äntligen få göra mina naglar, mycket nöjd tjej!! Hann även med att träffa lillebror Sebastian som direkt tog på sig rollen som lekfarbror.

20121027-003157.jpg

Sen blev det att köra hem till Umeå i mörkret, jag uppskattar verkligen inte den här tiden på året. Är redan less på kyla och mörker och det har inte ens blivit vinter på riktigt 😦

Ikväll så har det dessutom börjat att snöa….

Snälla nån ge mig sommar igen eller iaf pengar till att åka dit det är sommar ;).

Gjorde lite cupcakes ikväll, dels för att ha något gott till fredagsmyset och dels för att ge till min underbare snälla bror Mattias som ställer upp för oss när vi behöver hjälp med Bellabus. Tror hon uppskattar att få komma till honom och få all uppmärksamhet. Här hemma måste hon ju dela den med lille herrn.
Blev cupcakes med zoofluff denna gång, helt klart godkända!

20121027-004052.jpg

20121027-004156.jpg

Mina hjärtan!

Nu sover lille herrn och store herrn spelar New Vegas medans jag sitter under täcket och fryser i soffan, hur kan det var så fruktansvärt kallt i en lägenhet….?! Dessutom i en lägenhet som på sommaren är lika varm som en bastu!

Än om jag idag klagar så kommer jag sakna den här lägenheten!! Men en dag ska vi tillbaka hit det  är planen, men just nu så får det bli så här!

Ne ska krypa längre ner under täcket och ge goda råd till min tvspels spelande snygging här bredvid. LOVE YA!

