Var ute och roade mig kungligt igår, fikade på café med Petra och söta E. Det var super trevligt och gott även om jag gärna hade haft ett annat bröd till min brie och salami smörgås. Kvällen tillbringade jag i soffan med en skål nötter och mina rosa långisar, för att avsky rosa så äger jag förvånandes värt mkt rosa… Måste utredas det där 😉

Idag så tog vi oss lite sovmorgon för att sen laga lunch till Fredrik. Blev rester från gårdagen, kyckling och wok grönsaker- GOTT!
Sen så lyckades jag äntligen ta mig iväg och skicka ett paket som skulle varit skickat för x antal veckor sen, weheey duktig Anna. Sen iväg till ÖF för att sjunga lite och umgås med lite barn och mammor, trevligt.

Nu så blir det fotboll med kärleken och JB, PSG-Marseille. Tyvärr utan Zlatan i truppen, men vi hoppas de vinner iaf!!

20121031-195234.jpg

20121031-195323.jpg

