Wihooo, helgen kommer med storsteg. Sämre blir det ju inte av att vi ska bort, till övik och sova på hotell lör till sön :). Bara att hålla tummarna att Fredrik blir piggare, igår när jag och lille herrn kom hem efter ett besök på ÖF så hittade vi F i soffan med feber, han hade fått gå hem tidigare från jobbet. Det är så typiskt när vi ska hitta på nå mys så är det alltid nån av oss som blir sjuk.

Annars så har det nu tittat fram två små tänder i underkäken på M, första tanden fanns bara där en dag och i min enfald så trodde jag att alla tänder skulle vara så enkla…. men icket! Vi har senaste två veckorna fått byta kläder ggr flera då det bara rinner saliv ur munnen på honom han har även varit  så så grinig, det som är bra ena sekunden är åt h-vete andra sekunden. Men nu är iaf tanden uppe, äntligen. Stackars lille herrn, tack och lov för flytande alvedon det har räddat oss från sömnlösa nätter. Ja precis då var det ju det där med att sova, visst killen sover men han somnar ju aldrig före 12?! vad ska man göra åt saken hur jag än gör så verkar det vara helt kört. Mindre sömn på dagen, kliva upp tidigare, inte ta en powernap därvid 6, ta en powernap därvid 6… Lika bra att inse han gillar kvällar, som sin mor och far ;). Vad annat är kanske väntat med två nattugglor till föräldrar…

Ne nu ska jag se om vi kan få i herrn lite mat för att sen göra ett nytt försök att få honom att sova, gullungen våran. 🙂

 

