AJ AJ AJ AJ AJ, var väl inte riktigt så här som jag ville att den här helgen skulle börja. Jag med en en GRYM j–la tandvärk som resulterar i en migränliknande huvudvärk, och Fredrik liggandes i feber… De här förbannade tandjä–larna jag har i min mun är inte mina bästa vänner en sån här dag, efter X antal besök till tandis trodde jag att jag äntligen skulle få slippa gå dit på ett tag. Men ack så fel jag verkade ha :(. Men i helgen ska värken ignoreras och så även febern, för imorgon bitti åker vi till Övik för en natt på hotell och hotellfrukost.

Klockan är nu 22:05 och från andra sidan av soffan hörs det: blub, blub, bluuuuu, bluuuuu, da da da da och en massa skratt, ni kan ju kanske lista ut att det är lille M som pratar och har sig. Är nog länge kvar tills han har tänkt slå igen sina blå för den här kvällen, nattugglan våran :).
Förutom att prata hela tiden så har ju herrn kommit på hur man tar sig framåt av egen maskin. De senaste veckorna så har han larvat sig bakåt på golvet, men tidigare i veckan så kom han på hur han skulle ta sig framåt. Så nu är det inte många minuter som han tillbringar på samma ställe, man kan absolut inte räkna med att hitta honom där man satte han. STOPPA TIDEN någon, snälla, den går alldeles för fort!!

20121109-222339.jpg

