Ikväll så är det dags igen, tala om att dessa månader gått fort. Jobb jobb jobb, jobba hela natten ;). En del av mig ser fram emot det medans en annan del är super nervös, är ju trots allt drygt 9 månader sen jag jobbade sist. Tack och lov så är det bara jobbet jag behöver vara nervös över, vet att grabbarna kommer ha det super bra tillsammans. Du är bäst Älskling, bättre familj än jag har finns inte – PUSS ! ❤

Idag så tog jag och Memphis en liten sovmorgon. Sen drog vi ut på äventyr till Erica och lilla O, lilla E var även där med sin mamma Sara. Nu är vi hemma igen och jag dryftar mig med att titta på tvn, home alone 2, kommer nästan lite julstämning krypande över mig av att se den ;). Sen när F kommer hem ska jag krypa till kojs nån timme och vila så jag verkligen orkar med natten. Vi kanske även hinner med att hämta ut M’s nya bilstol som kommit innan jag ska dra iväg på jobbet. En dag blandat med vila och aktiviteter, inte illa.

20121130-152400.jpg

20121130-152412.jpg

