De var ju där med att sova

Alltså vad är det som gör att vår älskade son inte sover, iaf inte på natten.

Men nu trots jag försökt med allt för att hålla honom vaken så sussar han så gott. Gick in på badrummet för att ta ur tvättmaskinen, vem tro du inte hann somna på den tiden på golvet?? Jo lille herrn och nu blir han bara sur när jag försöker väcka han. Jaja, får väl ge mig och låta han sova ett tag till.

20121205-120806.jpg
Får lägga honom i vagnen så jag kan fortsätta med mitt städande och fejande.

Leave a Reply

De var ju där med att sova

Alltså vad är det som gör att vår älskade son inte sover, iaf inte på natten.

Men nu trots jag försökt med allt för att hålla honom vaken så sussar han så gott. Gick in på badrummet för att ta ur tvättmaskinen, vem tro du inte hann somna på den tiden på golvet?? Jo lille herrn och nu blir han bara sur när jag försöker väcka han. Jaja, får väl ge mig och låta han sova ett tag till.

20121205-120806.jpg
Får lägga honom i vagnen så jag kan fortsätta med mitt städande och fejande.

Leave a Reply

