Har ju som gått och funderat ett tag på mitt hår, ändå så blev det kortslutning idag när jag fick frågan; så vad vill du göra ? Det mesta går att ordna :). Stog och står helt stilla.
Visst kan jag fantisera och fundera över färger, galna idéer, långt, kort… mm. vill mycket men törs jag ?
Långt hår är nog ändå den ultimata fantasin just nu. (Med lite galna highlights men jag får inte direkt medhåll gällande det 😉 så vi får se vad som sker.)

20121208-233357.jpg

20121208-233409.jpg

Har även börjat fundera på allvar över hur vår nya lägenhet ska inredas och den vita hemnes serien på IKEA står riktigt högt på listan. Men det kommer att ta sin lilla tid att byta ut allt vårt mörka till vit, men som man brukar säga den som väntar på något gott väntar aldrig för länge 😉 eller var det alltid för länge… Hmm, jaja…

