Sitter och tittar på reprisen från summerburst i sommar, och önskar att jag hade varit där och dansat natten lång :). Så mycket bra musik!!
Som en liten extra fotnot: åhhh vad jag hade velat vara i Oslo ikväll!! SHM spelade där!

Annars då, jo men lille herrn har somnat i min famn, efter en massa gnäll.. Stackarn att det ska vara så hemskt att sova, hoppas att han sover till imorgon bitti nu och inte vaknar på 30 minuter.
Har även hunnit med idag att vara ut till Bodbyn och firat en liten mini jul hos Emil, Elin och deras lillkille. Farmor och farfar med respektive dök även de upp :D. Har även haft beredskap sen 13:30 men hittills har dagen/kvällen varit lugn, hoppas det håller i sig till 07:00 då min beredskap avslutas för den här gången.

Som avslutning kan jag med glädje meddela att idag så fungerar porten till garaget, så inatt står bilen på sin rätta plats igen. Bra både för bilen och mitt blodtryck/humör 😉

