Tags

, , , , ,

Så här går det när John Blund inte behagar dyka upp, man börjar fundera över ditt och datt och helt plötsligt har tiden sprungit iväg och man känner stressen för att man MÅSTE sova så man orkar. Men hur lätt är det att sova när man inte är trött?? Stora frågetecken så här nattetid.

Mesta dels har tankarna gått till en vän som jag kände förut som idag börjar vara ett allt mer bleknat minne… Tråkigt men tyvärr så kunde det nog bara gå åt det hållet. Även om det idag bara är ett minne så kommer den personen alltid att finnas med, men vem vet en dag kanske vi ses igen. Jag funderar över vad du sa om än inte alltid med ord, och hoppas att du idag hittat det som är du och följer dina egna drömmar.

Mycket tankar har även gått till min stora kärlek BELLA som fått liten paus från oss, och vad för beslut som ska måsta tas för att hon ska få en behaglig ålderdom så att säga. Denna lilla stumpa har följt mig genom livets berg och dal bana, alltid stått vid min sida obeveklig! Alltid funnits där att trösta med sin närvaro och dela min glädje. Nu är det min tur att ställa upp för henne, se till att göra vad jag kan för att hon ska må bra.

20121224-042645.jpg

20121224-042708.jpg

20121224-042714.jpg

20121224-042720.jpg

20121224-042727.jpg

20121224-042732.jpg
Underbara du Bellabus. Dessa foton fullkomligt älskar jag, även om de kanske inte har super skärpa eller egentligen inte är spektakulära på nåt vis. Älskar dom just kanske för att jag vet bakgrunden när, var, varför och hur de togs. Och även för att jag tagit dem med min älskade analoga kamera Olympus OM II gör att de har en speciell plats i mitt hjärta.

