Vi firade lilla julafton redan på lördagen som jag tidigare skrev, och Memphis och vi fick så fina julklappar.

20121225-183150.jpg
Delar av klapparna från lilla julafton 🙂

Igår den riktiga julafton tillbringade vi hemma i Vindeln där lille sötnosen fick äta sitt första julbord, och även där fanns det julklappar till lille herrn ( tyvärr så har jag inga bilder på dessa, men det kommer i ett senare inlägg ist ). Även vi fick oss en och annan liten välbehövlig julklapp. 🙂 en mysig dag/kväll som blev lite kort, då jag hade beredskap från 20:30. Så för att inte behöva stressa hem ifall de skulle ringa ut mig åkte vi redan vid halv åtta, dock så behövde jag aldrig ut- Skönt! Hoppas det betyder att även mina arbetskompisarna hade en bra kväll/natt på jobbet.

Vi är grymt nöjda och glada över allt vi fått och att vi kunnat träffa alla så här kring jul.

TACK alla ni som förgyllt våran jul 🎄🎅

Bellabus var saknad men vad jag kunde se så verkade hon ha haft det bra på sitt håll… 🙂

20121225-184645.jpg
Lånade denna bild som Madde hade lagt ut.

Ni kan inte ana hur mycket det värmer i mitt hjärta av att se henne må bra !!!

Trodde att herrn skulle vara totalt utslut på igår när vi kom hem och somna tidigt, men ack så fel…

20121225-185211.jpg
Nattsudderi.nu 😉

