Tags

, ,

Senaste veckan har varit en kamp med den lille när det gäller maten. Vägrar, spottar ja you name it… Har haft mina aningar om vad som var orsaken, och idag så visade sig mycket riktigt vara det jag trodde. Tand nummer tre har brutit igenom, inte konstigt herrn har varit missnöjd. Nu när den väl brutit igenom så hoppas jag vi får en mycket gladare och matfriskare son.

Annars så är det min nattvecka så Memphis huserar med pappsen sin på kvällarna och nätterna, och än så länge står det 1-0 till meffe ;). Tala om att vara tjurig, har han bestämt sig för att vara vaken så är han vaken… Får se vad denna natt har i sin beredskap om lille hjärtat eller stora hjärtat vinner utmaningen.

Här kommer lite bilder från gårdagen som jag fick på den lille herrn.

Här trodde Pappsen att han hade segrat.

20130108-150931.jpg

20 minuter senare….

20130108-151029.jpg

Gullungen våran !

Ne nu ska här vilas sig i form inför natten, först bara lite mys med den gladaste bebisen ever.

20130108-151252.jpg

