Tags

,

Kl 04:23 vaknar jag av att den lille herrn ligger och har ett samtal med sig själv… Tänkte inte låtsas om det hela och hoppades på att han skulle somna om igen, men ju mer klockan närmade sig sex så insåg jag att det bara var att pallra sig upp.

Underbart med tidiga morgnar, eller vänta det är det inte alls. Jag kommer aldrig att förstå nöjet med att kliva upp tidigt!

Nu har iaf herrn slagit igen sina små blå, när man vaknar så tidigt så blir det en tidig powernap oxå ;). Passar dock bra idag att han sover redan nu, då kanske han orkar med hela sångstunden på bebiscafet. Kl. 09:30 är det dags igen efter juluppehållet, ska bli skoj och se om han minns det och tycker det är lika skoj som tidigare.

Ne lite frukost i min mage kanske så jag orkar med dagen. Först bebiscafet sen packa packa packa, nu är det inte länge kvar redan på tisdag kommer första flyttlasset att gå :).

Sen så ska jag och lilla hjärtat roa oss själva ikväll då F ska ut på galej, hoppas verkligen att han får trevligt. Imorgon så är det omvänt, då ska herrarna toa sig medans jag drar på tjejmiddag :). Behövligt indeed att få komma ut från flyttkaoset för oss båda, då kan vi sen ta tag i flytten med förnyade krafter.

