Min vecka att jobba, är både och det här med att fara iväg att jobba. En del av mig ser fram emot det medan den andra delen saknar mina älsklingar redan innan jag åkt, men sakna är bra :).

Vakade av idag och passade då på att fara iväg och äta lunch tillsammans med arbetskamraterna som även de är hemma med sina små. Johanna hade gjort en grymt god lunch!

Var roligt att se hur de alla växt och blivit riktiga personligheter våra små.

Resten av dagen har gått i vilans tecken, man blir som lite spak när man tvingar upp sig själv kl 11.00 efter två nätters jobb. Nu ledig fram till fredag natt.

Imorgon så blir det lite mer aktiviteter då vi ska hämta hem en soffa som våra underbara vänner låtit oss ta/låna (de lär behöva den själva när de flyttar tillbaka, hihi ). Blir toppen att få hem den, då kan vi kanske äntligen bli klar med spelrummet. Det fattas bara nya tapeter där, som jag hoppas vi får SNART!

