Tudelade känslor, vi har två väldigt goda vänner som i dagarna packar sina väskor och drar iväg till Frankrike. Glad för deras skulle men mindre glad åt att de kommer befinna sig så långt bort. Så mitt sätt just nu är att låtsas om ingenting, för så länge jag gör det behöver jag inte ta itu med känslorna av att de ska flytta. Jag vet att de vill landa och komma till ro på ett ställe där de trivs om det sen är paris, umeå, sthlm eller någon annans stans det spelar nog mindre roll. Men för min egen del (och lille M) så hoppas jag att det blir i Sverige som de tillslut kommer att landa.

Dessa personer kom snabbt att bli nära och viktiga för oss, och som vi nyss sa när vi träffades en kväll; Så önskar vi bara att vi träffats tidigare och fått fler år att bara ha skoj. Visst hann vi ha skoj och vi kommer definitivt att ha mer skoj i framtiden, men det är lite skillnad nu när lille herrn finns med i bilden – Han är nummer 1, always and forever. Dessa underbara personer är också vår älskade sons faddrar, så vare sig de vill eller inte så är de bundna till oss genom honom 😉

Memories remains!

Nu kommer det här en riktigt STOOOR bild bomb och ändå så är det bara en bråkdel av de bilder och minnen som finns

This slideshow requires JavaScript.

Vem vet vi kanske lyckas ses mer nu när vi inte bor för nära varandra, ibland är det som att när det blir för enkelt att ses så “glömmer” man bort att ses.

Stor kram till er! Ni kommer att vara saknade Helena och JB

