Tags

, ,

Ja inte blir jag sämre direkt men bättre vete tusan de med, varit en tung dag som jag sen lille herrn somnat sovit bort. Var nog tur att jag inte tog på mig lite extra jobb :/. Snuvan är borta och har ersatts av rakblad i halsen, vet inte vad som var bäst… Nästan så jag saknar snuvan…

Ska nog försöka mig upp och fixa lite te så kanske det känns lite bättre efter det.

Tog en liten koll på fb nu när jag vaknade och mötes av en massa uppdateringar om Ullared, jag vill också dit ju!! Tala om att det skulle vara skoj att få springa runt och handla där. Får blinka lite extra med ögonfransarna till kärleken här bredvid, tror inte han är allt för svår övertalad. Fast en ettåring och GKs kanske inte är nån hit, så vad säger du mamma; visst vill ni semestra där nere en sväng, hihi 😉

På tal om lille herrn, tänkte uppdatera hur det går med honom och Bellabus. Han älskar henne och vill gärna gå och titta vart hon är, skrattar så fort han ser henne. Hon däremot tycker väl inte riktigt desamma, hon är typ 50 ggr bättre än innan vi flytta dock. Nu kan hon komma och hälsa, och “prata” när man leker med honom. Hon kommer när man ropar utan att se ut som sju svåra år, och hon skakar inte på samma vis. Tror att det är en mix av saker som gjort det hela lite bättre; större plats för henne så hon kan “gömma” sig, grabben har blivit äldre och är mer som en människa eller hur man nu ska förklara det. Och genom att herrn nu mer somnar vid 6-7 tiden så kan hon få lite kvalitetstid med husse och matte som hon inte kunde få då han var vaken nätterna ut… Hoppas nu bara att det blir lite bättre så man kan känna att hon mår bra här hemma och inte som det är nu att hon står ut med att vara hemma.

