Tags

, , ,

Efter en natt med noll och ingen sömn, med det underbara resultatet innehållande en trött och grinig son, och en ännu tröttare mami. Så gjorde vi igår kväll/natt redan klockan 18. Tog inte mer än två minuter så sov den lille och halleluja, den lille herrn sov HELA långa natten. Fick till å med en liten sovmorgon, då han vakna 05:30. Själv så intog jag min efterrätt, aka tårta som jag fått av en av mina bröder tidigare under dagen, som tack för hjälpen. Sen så skulle jag bara vila liiite gran, och visst vila jag ;). Enligt Fredrik så hade jag hunnit somna innan klockan slagit 19…. Trött ? Ja !! Vakande dock just efter 23 och kände mig super pigg, tog tack och lov inte länge innan John Blund kom förbi med sitt sömnpulver igen, Zzz… Så idag är det hopp om liv igen!

Nu ska vi fortsätta på våra nya sömnrutiner som påbörjades förra veckan, en vila efter lunch and thats it. Fungerade bra fram tills igår, men då sömnen aldrig infann sig nattetid så blev det tunga ögonlock på dagen. Nya tag idag!

