Tags

, , ,

Denna dag hade kunnat vara alldeles underbar, men vissa omständigheter har gjort den mindre skoj !

Tack vare dessa omständigheter så var vi tvungna att kliva upp 0430 för att sen åka till Memphis farfar och låna hans släpvagn sen vidare till min pappa och packa både släpvagn och bil full.
Trots denna tidiga morgon så hann vi inte klart utan fick lämna sakerna i tingsdal, lovar att hämta dom så fort vi får en ledig lucka!

Så tråkigt även att vi inte kunde stanna längre pappa. STORT grattis på din födelsedag, inte varje dag man fyller jämt ;). Hann iaf med en fika innan vi var tvungen att stressa vidare, blev även en snabblunch med farfar och en lika snabb middag med farmor.

Denna omständighet som gjort att vi fått stressa som galningar istället för att njuta av dagen kallas nattberedskap, men det är nåt jag lovar – SISTA gången jag tar på mig en beredskap på helgen!!!!
Nu får vi bara hoppas att de inte ringer ut mig då jag efter att ha klivit upp 0430 inte är den piggaste bruden, fast samtidigt så vore det bästa om de ringde ut mig så denna stress inte varit helt förgäves.

Ne nu ska jag se om jag kan få en liten Memphis att somna, blivit lite knas med sömnen idag då vi stressat hit och dit så nu är lille herrn inte alls trött. Helt underbart eller så inte….

