Tags

,

Ja det har ju som varit en låååång semester på bloggen, och kan nog hända att semestern tar ny fart igen efter denna uppdatering….

Ni som känner oss vet att Bellabus har haft/har stora problem med att klara omställningen med att vi helt plötsligt var 4 och inte 3 i familjen. Stressad, skakat som ett asplöv och dreglat när herrn testat sin röst eller busat runt.

Vi har omorganiserat i lägenheter, vi har flyttat, vi har varit i stugan allt vi bara hunnit – allt för har vi gjort för att min älskade Bella skulle få må så bra som möjligt. Visst har det hjälpt till en viss del men det har varit långt ifrån bra.

Hon har även haft den enorma turen att få tillbringa delar av sin tid hos underbara Madde och Jörgen, TACK !! Ni kan aldrig förstå hur mycket ni har hjälpt henne.

Jag hade jag gett mig själv en deadline till i höst för att hitta en lösning på detta problem, och vips så var Augusti här och hösten i antågande….

Så hur skulle vi göra??
Låta henne sova? Ne, kan inte ta det beslutet, inte idag… Hon är för pigg för det, busar runt som om hon vore tre år den lilla rötotten ;). Hade hon varit sjuk hade jag nog kunnat förlika mig med den tanken, men inte som det är idag!

Sälja henne?? ALDRIG!

Så efter mycket huvudbry, prat och funderationer så ringde jag ett samtal… Och tre timmar senare svängde vi in på Åmsele JVSTN för att iaf på försök lämna min älskade Lillstrumpa hos min pappa. Känna fördjävligt att lämna bort henne 😦 , men funkar detta så kommer hon att ha det så bra.

Hon kommer att vara drottning på camp station 🙂

Så nu håller vi alla tummar och tår att de tu trivs med varandra så Bella får en njutbar pension !

Mycket känslor för tillfället, tårarna har runnit ner för min kind trots att jag vet att det här är det bästa.

Saknar !

20130804-012016.jpg
Gammal bild men lika fin nu som då, bara lite gråare i pälsen nu.

