Senaste veckorna har vi varit sjuka av och till jag å grabben. Fredrik däremot har klarat sig, så han har bitvis fått passa upp oss båda. Men så där lagom till i helgen så var bacillerna äntligen utrotade för den här gången iaf ;).
Trots det valde vi att stanna hemma från stugan då det kändes som vi inte var krya nog för att tillbringa helgen ute ändå.

Iom att vi stanna hemma fick vi chansen att gå på kalas, ett litet prinsess kalas. Lilla A blev i dag hela 2 år och vi hade äran att vara bjudna dit, var supertrevligt :). Lille herrn mumsade på allt gott han fick tag i. Så när det sen var dags för middag hade vi inga större förhoppningar på att han skulle få i sig nåt, men oj vad han åt…. 🙂

Jag chockade mig själv idag med, då jag lyxade till det med att både sminka mig och måla naglarna

20130928-212029.jpg

