Så det så!!

Nu börjar mitt tålamod tryta ordentligt…

Mår jag inte illa så är det foglossning som spökar, vissa dagar så har jag glädjen att både få må illa och kräkas samtidigt som fogarna jävlas allt de bara kan. Som grädde på moset så kan vi ju toppa det hela med att jag typ sover noll och ingenting… Därav mitt strejkhot!!

Borde väl inte klaga, för det kommer ju något gott utav det hela här i vår 😉 men just här och nu så börjar det tyvärr kännas rätt så jobbigt.

Hur jäkla stolt/envis jag än är så har jag iaf insett mitt eget bästa och är numer sjukskriven 50%, det tar emot men man måste ju lyssna på kroppen. Hoppas detta ska räcka fram tills det är dags för lill*n att titta ut 😊.

Ne nu är det färdig klagat för denna gång och dags att återgå till mitt vankande som en anka 😋

