Nu är det en vecka sen ( minus några timmar) som vi flytta men om man kommer hem till oss skulle man lika gärna tro att det var idag vi flytta… Ser fortfarande ut som en orkan gått igenom nedervåningen, och övervåningen den ska vi inte ens prata om! Vi har iaf sängar att sova i och sakta men säkert så skapar vi oss ett hem, ett hem där vi kan trivas och växa.
Mina foglossningar är verkligen inte till någon nytta för tillfället, finns så mkt dom behövs göra och så lite jag orkar… Blääää!!! Händer dock att jag trotsar min kropp men då får jag vackert betala för det sen, men det är det f*n värt bara för att jag ska slippa känna mig så onyttig som bara domderar å har mig.
Fredrik kämpar på både här och i gamla lägenheten, längtar tills det är utstädat där så han kan slappna av lite iaf.
Meffe verkar då stormtrivas trots det ser ut som kom å hjälp mig överallt 😊. Han rusar fram mellan lådor och packningsmaterial mm som om det verkligen skulle stå där, haha… Tala om att han kommer bli förvånad när vi rensat bort allt ;). Han har även hittat sig en liten koja under trappen, ditt han drar leksaker och gömmer sig för oss. Skulle tro det bästa med den kojan är att mamma och pappa inte tar sig in dit, vi kan bara titta in i den lilla lilla öppningen på honom och ropa kom ut… Gissar att det är ditt han kommer dra framöver när han busat till det och jag ska försöka tala allvar med honom ❤️

