Tags

, , ,

Tog mig ut från min lilla ” husarrest” igår, eller vad man nu ska kalla det 😝. Skönt att gå hemma och göra inget, bara njuta… Men samtidigt stressande att se alla dessa “måsten” som jag skulle behövt ta tag i.

Så igår trotsade jag min kropp och hälsade på en god vän, oj så behövligt för hjärna och hjärta ❤️ även om jag sen fick “betala” för det. Passade även på att vagga in på babyproffsen på väg hem och hämta upp en sak som jag beställt och nu äntligen hade kommit .

Och nu undrar jag hur jag har klarat mig utan denna underbara kudde ?!?

20131213-220204.jpg Den hjälper mig inte att sova, men oj vad den lättar på den förbaskade gnagande smärtan, så jag säger det igen.. Ett riktigt halleluja moment.

Som det inte räckte så kom F hem med Novalucol till mig… Å där kom halleluja moment nr 2.

Livets små glädjeämnen 😊

Så en sammanfattning av gårdagen kan inte få annat än fem solar av fem möjliga!

