vad kan jag månne gjort för att få det ??

Alla ni som känner mig vet att det inte finns nå värre än morgnar för mig, tala om att åskmolnen bara hopar sig över mitt huvud den första vakna timmen…

Meffe anser allt som oftast att morgon är kring 05:00 och lilla Lexie verkar följa i hans spår.
Idag så gjorde hon morgon redan 02:00 dock!!! Glad liten skit som inte alls förstog/förstår mammas försök till att söva henne igen efter maten….

Tack och lov att jag har en underbar sambo, puss Fredrik.
Även om han är så så trött ( visserligen pga att han har svårt att gå och lägga dig på kvällarna trots att han vet att det till 99,9% blir en tidig morgon ) så tar han dessa tidiga morgnar, och så även idag. För nu har jag gett upp försöken med att söva unga damen och lämnat över henne till pappsen för lite kvalitetstid 😃.

Så nu säger jag godnatt !

